30/12 - 09

Åh jag köpte världens finaste klänning idag, ska ha den imorn ;) Bild kommer sen! Synd att den inte var på rea bara :P Fast jag brukar inte vara bra på att hitta saker på rea, eller jo i Stockholm i somras med min mamma. Som jag shoppade och nästan allt var på rea. Knasigt värre!
Fasiken kom på att min svarta kuvertväska gick sönder sist jag var ut. Hmm fast å andra sidan behöver jag nog inte den imorn. Blir middag och spel med härliga människor, blir nog alldeles lagom. Särskilt som att jag inte ska dricka mer än ett glas vin till maten och ett glas champagne vid 12-slaget, måste ju vässa formen till cupen. Det är nästan det enda jag tänker på nu. Cup, cup, cup. Laddar med massa positiva tankar, det behöver jag. Ni som känner mig kanske förstår varför ;)

Ska mysa ner mig i soffan, läsa lite Cosmopolitan innan jag eventuellt ska åka in till stan en sväng och prata lite strunt :)

/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0