16/11 - 09

Vilken härlig dag. En sån där dag när man klev upp, insåg allt man måste göra och får mest av allt lust att lägga sig i sängen igen. Men nej då, jag stressade till skolan för att hinna klart med ett arbete helt i onödan. Eftersom dom ändrat schemat så det ska vara klart först på onsdag, gott om tid med andra ord:P Planering av liv vid sidan av skolan är överskattat här, nej vi ska kasta undan allt annat när schema version 8 kommer ut. Jag har varit mer imponerad. Jag har märklig träningsvärk. Frågan är, är det efter fotbollen eller är det efter hoppningen? Nåja bra är det iaf :D

Hoppas ni har en bra dag! Jag ska fortsätta min 9-20 dag med plugg. Inget working nine to five här inte.

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0