Forskningshandboken.

Jag pluggar och håller för tillfället på att läsa forskningshandboken, den är så otroligt intressenat att jag på ett kapitel har lyckats somna två gånger.
Jag förundras också över att det går att srkiva så otroligt korkade grejer i en så pass "avancerad" bok, tänk att man ska behöva göra allt själv för att det bli bra.

Jag tänker också passa på att vara typiskt svensk och prata om vädret. Det snöade tidigare idag. Varför hatar vädret mig? Det verkar vara inställt på mina träningar, måndag och onsdag ja men då passar vi på att ha skitväder. Det kanske har snöat någon enstaka tisdag eller fredag också, men just nu känns det minsann inte så!

/tiny


Kommentarer
Postat av: lys

vädret hatar oss alla..! jag ska jobba natt, sen läkarbesök i falun kl 10 imorgon, sen hem och sova, säkert stråååålande solsken då..?

2010-04-21 @ 19:02:50
URL: http://myslys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0