Skynda skynda..

Ja det gick ju bra det där till slut, att blogga med mobilen fast lite krångligt att komma ihåg ett id nummer så det händer nog inte igen.
Jag är så jäkla slut, har gjort klart och lämnat in ett fantastiskt arbete, byggt hage och fixat stallet. Nu vill jag bara sova. Fast det går inte för sig för jag ska hem till min ena bror och äta och sen blire brasa och grejer. Åhåå måste nog sätta fart nu för jag antar att det inte är okej att komma med flottigt hår och lukta häst, iklädd mysbyxor. Bäst jag skyndar mig. Just nu känns hela mitt liv som ett enda skynda, skynda.

Visste ni förresten att det finns människor i detta land dom inte vet vad det innebär att ta en dusch?! Ja annars vet ni nu..

Ha en trevlig valborg allesammans!

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0