Tur att man inte är förvirrad..

Ringde efter skjuts.
tiny - Kan du hämta mig efter att du hämtat farfar?
xx - Ja absolut. Går du ut på parkeringen där jag brukar hämta dig?
tiny- ja absolut.

Jag går ut, det börjar regna, jag väntar och väntar tycker det tar lite lång tid. När det slår mig som en blixt från klar himmel: Helvete sa inte att jag var i skolan så dom har åkt hem till mig och står där och väntar. Smaaaart. Tur att jag har koll. Jag har ibland väldigt otur när jag tänker.. ;)

Hade förresten tänkt blogga med massa bilder nu när jag kom hem men det blev lite sent och måste verkligen plugga nu.

Dumma spotify krånglar, någon mer som har problem??

/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0