Home sweet home!

Finns det något bättre än hemma? Även fast det är skönt att åka på semester så är det alltid lika skönt att komma hem. Hade tänkt träffa vänner ikväll men blev kvar här hemma, dragningskraften mellan min rumpa och soffan var allt för stor för att kunna övervinnas. Jag lyckades resa mig tillräckligt länge för att göra stuvade makaroner och falukorv. Funderar minsann på att göra en baileyscoffee till efterrätt men då måste jag ju resa på mig igen och det är tvek på huruvida jag kommer upp ur soffan igen eller inte. Däremot håller jag på att kolla schemat för skolan som börjar på måndag och det kommer helt klart bli en tuff höst. Bäst att återgå till soffan nu och ladda batterierna för hösten :)

/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0