Höstmys!

Åh tycker det är är så mysigt med höst, eller ja just nu tycker jag det och kanske två veckor till sen är jag säkert less. Måste försöka komma upp till sommarstugan och mysa en helg innan hösten är slut. Det är så härligt att komma bort från allt och sitta framför brasan och grilla korv och korvbröd och bara vara.
På tal om mat så står jag och lagar lövbiff, pommes och bea nu för smart som jag är kom jag på NU att jag inte har någon matlåda till skolan imorn och det lär behövas för har tänkt sitta hela dagen. Jääj.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan, i en alldels för stor huvtröja och duntofflor undrar när det ska bli high fashion? Jag hoppas snart!
/tiny

Kommentarer
Postat av: kurdo

sweeet :]

2010-08-31 @ 03:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0