Med i matchen

Jag är nästan helt uppdaterad i filmvärlden nu, jag har sett två första twifjant filmerna. Ok, jag erkänner jag är inte helt anti. Jag är inte frälst men nog kan jag se trean utan att lida allt för mycket, fast självklart måste jag nog gnälla och knorra lite bara för att. Det känns i alla fall skönt att vara med i matchen igen. Ok, jag kanske inte är helt med i matchen än har fortfarande inte sett pulp fiction, sagan om ringen, nyckeln till frihet, ja den listan kan nog göras lång.

Idag ska jag upp till Classic Car Week och jobba, ni som känner mig väl vet att jag inte hoppar högt av glädje men eftersom jag tagit mig i kragen så ser jag det positiva, jag har bara inte kommit på vad det är än. Jo jag vet, jag tjänar pengar såklart.

Pengar är bra, för då kan man åka till sånna här underbara platser.

Jag behöver en egodag. Inte träffa någon, inte ha något inplanerat. Bara hänga med mig själv. Det får bli nästa vecka för den här veckan är redan fullbokad men det är mest roliga grejer så det får väl vara okej antar jag. Fast när jag tänker efter så en egodag får nog vänta till september, efter tentorna för fram tills dess tror jag att det får bli pluggdagar eftersom jag tänker kicka ass på tentorna :D

/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0