19/2 - 10

Känner mig trött, uppgiven och less. Ska ta en dusch och laga lite mat och sen rycka upp mig. Åh jag har inte så mycket flyt nu känner jag. Blev stoppad av polisen när jag skjutsat hem lite kompisar till Falun i onsdags natt, hade självklart inget körkort med mig. Idag i stallet när jag skulle tömma skottkärran så råkade jag dunka i den i ett träd. Det har snöat ganska mycket och jag fick en hel jäkla massa snö över mig.. Chilton stod och tittade fundersamt, hade han kunnat hade säkert den lilla råttan skrattat åt mig;) Borde det inte vara min tur att få ha lite flyt nu??

/tiny

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Jo, du är värd allt flyt i världen! :) Jag håller tummarna för att det kommer snart.. (Fast jag skulle nog åxå ha skrattat lite, och skyllt ifrån mig på Chille såklart!)

2010-02-19 @ 16:43:36
URL: http://queenofsand.blogg.se/
Postat av: tiny

Jag säger inte att Det var Chilles fel men nog stog han där och flinade allt, den lilla råttan ;)

Tack gumman, det gör du också!!

2010-02-20 @ 13:39:08
URL: http://tinyprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0