20/2 - 10

Inatt när jag satt och funderade på om jag skulle sova i soffan eller sängen så kollade jag på OS. Fick iaf se reprisen av Anna Haags silverspurt. Riktigt härligt att se. Härligt med så många svenskar som kliver fram och presterar när det gäller. Många att inspireras av.
Nej nu är det dags att sätta fart om jag ska hinna med något idag. Ska till kupolen och köpa foundation så att jag kan ha ett ansikte ikväll också:P Ska även passa på att kolla på en skinnjacka som en fin vän tipsade mig om :D
Måste hinna städa och till stallet också innan det är dags för jobb ikväll igen. Hoppas på en lika kul kväll som igår.

Ha en fin lördag allihopa och ta hand om varandra!!

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0