12/1 - 10

Vilken helvetes dag. Fy. Trodde idag skulle bli en bra dag men nej vet ni vad.. Den var värre än värst. Missade längdskidåkning bara för att allt skulle krångla.

Dagen började med att jag sov över, vaknade en kvart innan jag skulle vara i skolan. Great härligt. Bussen var sen också för att liva upp stämningen ytterligare. Pricken över i:et eller grädden på moset, om någon kanske föredrar det,  var när vi äntligen skulle lämna in vårat pm och det inte fanns sparat. Grattis verkligen. Vi fick göra om allt vi gjort idag. Wooohoooo. Festligt värre. Jag tröstade mig med att trycka i mig choklad och en cocacola.. Jag som skulle sluta äta/dricka maska sötsaker. Fast extrema situationer kräver extrema åtgärder.

Nu ska jag få bort mina agressioner och träna med bästa F. Efter det blir det bio :) Tänk vilka vänner jag har :D

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0