3/1 - 10

2008
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Hopptränade för ridlärare med Chilleville sprätt :D
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp
4. Dog någon som stod dig nära? Nej och det är jag glad för!
5. Vilka länder besökte du? Inga alls :( buhuu, måste tas igen iår!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja jo det finns nog något.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Den dagen mitt fjärde brorsbarn föddes såklart :)
8. Vad var din största framgång 2009? Jag har klarat ett år till i skolan.
9. Största misstaget? Ehm en liten bilolycka.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej eller ja småskador med fotbollen såklart ;)
11. Bästa köpet? Lätt min väska. Inge tingeltangel där inte :P
12. Vad spenderade du mest pengar på? Hyran :P
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja mina vänner och min familj!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Walking in memphis och I know you want me.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? Kollat på film och läst mer böcker.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Haft prestationsångest.
18. Hur tillbringade du julen? Med min underbara familj såklart!
19. Blev du kär i år? Ja
20. Favoritprogram på TV? Desperate housewives och lipstick jungle ;) vad annars?
21. Bästa boken du läste i år? Luftslottet som sprängdes 
22. Största musikaliska upptäckten? Katie Melua och Ben Harper.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En spis
25. Något du önskade dig men inte fick? En miljon :P Nej då men jag vet inget direkt.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag blev firad av min familj antar jag :) Men hur ska jag komma ihåg det var i maj!?!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år (ännu) bättre? Det finns det väl alltid :)
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Eh bra fråga. Jag tar på mig det jag gillar :D
29. Vad fick dig att må bra? Min familj, mina vänner, Chilton och att träna:)
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Den heta killen i Lipstick Jungle.
31. Vem saknade du? Hemligt!
 32. Bästa konserten? Gessle. Men sen kom ju marie dit och sjöng för oss också! coolt :)
33. Bästa resan? Stockholm med mamma :)

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0