Digestivechoklad.

Hur har jag kunnat missa hur gott det är??? Seriously hur gott som helst jue ;)
Somnade på soffan har vandrat vidare till sängen nu. Lyssnar på John Mayer på spotify premium som är helt fantastiskt bra (hur ska jag klara mig utan det sen??) Fryser som en liten lort och snorar, det värker i armen men hey jag kom på att det kanske inte är så dumt att jag prickar in att vara sjuk just nu. Jag kan ju ändå inte träna för armen, det blir ju två flugor i en smäll. Jag känner att jag verkligen har gått ner mig i bitterfitte träsket av skäl som jag inte behöver gå in på djupare här mer än att säga att jag borde ju ha sinnesjuk tur i spel. Drömvinsten på lotto here i come!? Trots många motgångar så har jag all anledning att vara glad, tänk bara på allt ja faktiskt har. Jag har en arm att ha ont i, jag är så frisk att en förkylning känns skit, jag har fantastiska vänner och underbar familj. Det är bara några saker. Jag är min egen lyckas smed, jag får inte glömma det. Även fast jag av hela mitt hjärta önskar att vissa saker var annorlunda så blir det inte bättre av att gräva ner sig. Är det meningen att bli så blir det så men tills dess tänker jag vara en lyckligare människa.

/tiny

Kommentarer
Postat av: lisette

den är ju sjukt god, godast av de alla..!

2010-01-24 @ 10:35:12
URL: http://myslys.blogg.se/
Postat av: tiny

ja hur har jag kunnat missa den? Varför har du inte sagt nåt? ;)

2010-01-25 @ 01:10:00
URL: http://tinyprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0