Lycklig!


Älskar den här låten.

Det går upp och ner. Livet. Mycket är tungt nu. Ändå, jag känner mig genomlycklig. Jag önskar att vissa saker var annorlunda, det gör jag verkligen av hela mitt hjärta. Nu är det tyvärr inte så men jag tänker inte lägga mig ner och deppa, jag tänker njuta av det jag har. Det är ganska mycket, när man tänker efter. Det jag vill ändra på kommer inte ändras för att jag går runt och är olycklig. Jag älskar faktiskt mig själv, och jag förtjänar att vara lycklig och det är jag. Jag ska verkligen försöka hålla i det positiva tänk jag har försökt haft senaste veckan. Kom ihåg, du är din egen lyckas smed. Du förtjänar att vara lycklig och det börjar i ditt huvud.

God natt!

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0