Tummen upp för mig, tummen ner för oförskämda människor.

Usch jag gillar verkligen inte oförskämda människor och idag tog verkligen priset. Blir tokig när jag ser sånt där skit. Är fortfarande upprörd och det stör mig också, varför ska jag ödsla energi på en sådan människa.

Nej ska lyssna på lite bra musik och försöka bli på bra humör medans jag gör mig sovklar.

Självklart ägde jag badmintonen idag ;) Mycket viktig match, mycket som står på spel. Ära och inte minst möjlighet att påminna Karro vem som är bäst när andan faller på. Väldigt kul var det i vilket fall. Får kolla upp om ni har några badmintonhallar om jag ska komma och hälsa på ;)

Tummen upp för att jag vann badmintonen ;)

Nej hoppas ni har haft en bra kväll nu ska jag dra mig mot sängen.

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0