Champagne och jordgubbar

Det går trögt med plugget. Det går framåt men alldeles för sakta, kanske för att jag gör allt annat utom att just plugga. Jag måste verkligen skärpa mig nu. Det kommer bli en lång natt annars och jag kommer även få plugga hela helgen vilket inte känns allt för lockande särksilt om vädret ska fortsätta vara så här härligt. Det är dags att börja tänka på kvällen med champagne och jordgubbar som ska bli av nästa vecka och innan det måste jag vara klar. Två uppgifter ska in imorgon men jag har en härligt hemtenta och en fantastisk komplettering att göra innan jag får slappna av. Varför gör jag det bara inte? Då skulle jag kunna sitta här i soffan och slösurfa, eller gå ut i skolen och njuta med gott samvete.
Jag ska bli klar med två av uppgifterna ikväll så är det bara och om det inte är alltför sent ska jag se på film och dricka hemmagjord jordgubbs milkshake. Bäst att få ändan ur vagnen och sätta fart!

/tiny

Kommentarer
Postat av: Madde

haha det där har jag lyckats med, jag råkade skicka "hoppas du får kuk ikväll" till en kompis, snacka om att hon blev fundersam först :P haha!



det är bra med mig, trött som tusan bara. själv då? kram

2010-06-03 @ 21:45:12
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: emelie

haha jag menar det, det är bara att ta för dig ;) du kan ju kolla igenom hela mitt arkiv, kanske finns något mer inressant som du kan ta upp här på bloggen ;) haha

2010-06-04 @ 10:26:21
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0