16/3 - 10

Världens bästa tisdag! Tisdagsmys väntar som vanligt, innan dess måste jag hinna städa klart eftersom jag inte gjorde det igår. Idag har jag hunnit med kupolen med världens bästa mamma också. Jag hittade en superfin tröja och en riktigt snygg jacka. Kanske lägger upp bild senare, men jag är rädd att ni kommer bli så avundsjuka :P

Jag lärde mig förresten något igår. Att när man tränar till 22.30 så ska man se till att det finns något att äta när man kommer hem. Fick lägga mig småhungrig igår för att jag inte orkade göra något att äta. Vem orkar laga mat vid den tiden?!

Jobb vecka och jag ser faktiskt fram emot det riktigt mycket, och dessutom klippning på fredag. Det här kommer bli en toppen vecka.

Förresten kollade ni melodifestivalen? Vann rätt låt tycker ni?

/tiny

Kommentarer
Postat av: Karro

Har inte hört de andra men det måste ha varit fel låt som vann!!

2010-03-16 @ 18:14:16
URL: http://karroj.blogg.se/
Postat av: lys1

svar:JA

2010-03-16 @ 22:28:13
URL: http://myslys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0