5/3 - 10

På söndag är det dags för hoppträning med Chille, ska bli kul att se hur han reagerar eftersom han har varit på tårna utan hinder framställda.
Har två jobbkvällar framför mig nu, känns som att det var evigheter sen jag jobbade så det ska bli skoj. Ska passa på att fixa lite här hemma idag, kanske det kan bli en tur längdskidor imorn. Fast då måste förkylningen ha släppt helt. Vill inte riskera att missa fotbollen på måndag. Känns som att det är nu allvaret börjar när vi går ut på konstgräs. Jag har högt uppsatta mål för mig själv den här säsongen samtidigt som jag måste slappna av så att inte min före detta kompis prestationsångesten smyger sig på igen. Jag tror iofs inte att det ska behöva hända eftersom jag känner mig så trygg med mig själv nu, om det inte gäller straffar då haha.

Nej nu ska jag öka takten här!

/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0