Härligt!

Inget är så härligt som att vräka ner sig i soffan efter en stressig dag. Började ju med hårmodellandet, fick massa coola uppsättningar. Tyvärr har tog vi nog bara kort på en tror jag, lägger upp så snart jag fått det. Efter det blev det en snabbis till stallet, hem och äta och iväg på fotbollsträning. Gick bättre än i måndags men det vore ju dumt att överdriva och säga att det gick jättebra. Det blev ju iaf bättre än i måndags så det kanske blir så nu, bättre och bättre. Det ska jag se till genom att jobba med min inställning och träna på, det här blir nog bra. Fast ändå måste nog straffa mig själv med en löprunda imorn om knäna känns okej. Vilket kanske är tveksamt som det känns nu iaf men en promenad ska jag iaf lyckas ta mig ut på.

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0