I valet och kvalet

.. för vad jag ska göra ikväll. Ska jag gå ut och se om det händer något spännande, fast vad kan man missa i den här stan?!? Eller ska jag stanna hemma och titta på Sverige - Wales. Tror minsann att det blir mys i soffan ikväll. Äta massa apelsin och göra smoothie med blåbär så jag är frisk när jag vaknar imorn ;)

Förresten vad är det med människor och ringa tidigt på morgonen?? ( Allt före 12 räknas som tidigt) Jag är verkligen ingen morgonmänniska och blir inte alls glad när jag blir väckt av någon som ringer. Låter den personen så där äckligt pigg och glad, ja då blir jag på ännu sämre humör. Nej samtal före 12 borde förbjudas. 100 000kr böter till den drabbade!

/tiny


Kommentarer
Postat av: lisette

fast... då borde du vilja att månag ringde, du blir ju rik av bötern..!



:D

2010-03-04 @ 13:03:10
URL: http://myslys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0