Slumdog millionaire.

Har precis kollat klart på film, Slumdog Millionaire som ni kanske redan gissat er till med lite vägledning från rubriken. Jag antar att ni alla har sett den eftersom jag ser alla filmer långt efter att alla andra sett dom. För att ni ska förstå hur efter jag är vad det gäller film så har jag inte sett hela Sagan om ringen triologin, inte Twilight och inte hela Pulp Fiction som ändå känns som en film som alla ska ha sett. Ja alla utom jag då. Nåja nu ska jag inte hänga upp mig på hur efter jag är när det gäller film, utan hur bra Slumdog Millionaire är. Om det är någon som missat den, se den!

Finns det någon film som jag borde se? Glöm inte att ni kan säga filmer som alla redan har sett, för jag har antagligen inte sett den ;)

/tiny


Kommentarer
Postat av: En kurd vid namn Kurdo

du borde se Descent och när du sett den kan du ju se på Descent2 också:] bra skit! fast du föredrar väll stoic antar jag haha

2010-03-19 @ 11:34:43
Postat av: F

Bara för att jag tkr så mkt om att vara värst kan jag ju härmed meddela att jag inte har sett någon av sagan om ringen filmerna, inte twilight och inte pulp fiction... Vi kanske borde ha en "bara för att vi måste se-filmhelg"?

2010-03-19 @ 15:24:52
URL: http://queenofsand.blogg.se/
Postat av: tiny

Kurdo, fyndigt namn btw pucko :) jag vet inte eftersom det är du som tipsar kanske jag stuntar i att se descent. Det var ändå du som valde stoic, så litar inte på dina filmval!

F- Ja vi måste nog, fast inte twilight :P

2010-03-19 @ 16:30:09
URL: http://tinyprincess.blogg.se/
Postat av: Granne

Nyckeln till frihet (shawshank redemption)

2010-03-19 @ 17:21:28
Postat av: Anonym

bröllopsfotografen var rätt bra se den,, the kite runner (flyga drake-filmen) helt OK,, the game,, once

2010-03-19 @ 22:42:54
Postat av: En kurd vid namn Kurdo

ja det tyckte jag också hoho..

nej men descent är faktist riktigt bra grisen, den måste du se:]

2010-03-20 @ 02:30:59
Postat av: lys1

August rush

2010-03-20 @ 16:58:45
URL: http://myslys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0