Tomma skåp..

Igår skulle jag och Karro ha spelat badminton, men det blev inte av för det fanns ingen ledig bana. Sist vi spelade så vann jag så himla lätt, som att stjäla godis från en småunge. På tal om att stjäla godis tycker jag vi tar en titt hur det ser ut när Karro är på besök hos mig.


Jo då satt mitt skåp är numera helt länsat på godis ;)


Jag har varit och hopptränat idag Chilton var seg som ett gammalt tuggummi, inte likt honom. Fast det gick ändå helt ok. Han är duktig min pålle.

Nu blir det soffan och Gossip Girl. Riktig slapp söndag!

/tiny


Kommentarer
Postat av: Karro

För övrigt är det mjöl och socker jag har i händerna, eftersom de utlovade muffinsen uteblev och jag själv fick lov att baka en kladdkaka om jag skulle få något fika.......

2010-03-14 @ 21:14:04
URL: http://karroj.blogg.se/
Postat av: lys

haha, då vet jag vart jag ska...-när skåpen är påfyllda igen. ;)

2010-03-15 @ 11:39:33
URL: http://myslys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0