Break your heart





Gick av misstag in på bilderna när jag skulle lägga upp youtube klippet och såg den här bilden. Åååååh blev galet sugen på en bulle. Fast jag är alldeles för slö för att orka gå upp nu när jag lagt mig :P

Idag har jag ätit lyxmat hela dagen, till lunch flintastek och hemmagjorda klyftpotatisar, lök och grejer och bea sås till. Till kvällsmat åt jag våfflor med förska jordgubbar. Hur gött som helst.

Veckan som kommer är stressig som vanligt. Det är iofs hyfsat tomt i kalendern men jag måste verkligen plugga. Its sooooo fuuny. Är så mycket jag inte hinner med just nu och jag orkar verkligen inte att människor ska bli sura för att jag inte kan ses. Det handlar inte om att jag inte vill, men jag kan inte flytta skolgrejer för att umgås. Tyvärr, för jag skulle gärna göra det.

Nej nu ska jag sova så jag är pigg till fotbollsmatchen imorgon. Tror jag ska drömma om den dag i juni jag och en fantastisk vän ska öppna champagnen och äta jordgubbar och bara prata strunt och må bra. Inte långt kvar tills man kan säga hej då skolan, hej livet.  På tal om det, ni jobbar ni  vet inte hur bra ni har det. Att kunna gå hem från jobbet och vara klar, inte gå runt med konstant ångest över att du borde plugga lite till och framför allt är ni sjuka kan ni stanna hemma.

God natt!

/tiny

Kommentarer
Postat av: CC

ge mig bullar tack

2010-05-11 @ 01:04:18
URL: http://randomprestige.blogg.se/
Postat av: tiny

du får komma och hämta en bulle :D

2010-05-14 @ 11:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0