Ramlösa

Var och handlade nyss och jag tror jag har hittat min nya favorit bland Ramlösa vattnet, nämligen smultron. Hur gott som helst. Ska snart göra köttfärspaj, ska improvisera ihop den så låt oss oss hoppas att den går att äta.
Blir en väldigt lugn lördagkväll för mig, match imorgon förmiddag och visst skulle jag kunna göra något annat än att sitta i soffan men jag känner att det lockar. Att gå ut och festa dagen innan match är i mina ögon absolut inte okej, och ibland önskar jag att det vore lättare att förstå för andra. Jag vet inte hur många gånger jag har förklarat mig, tänk om jag fått en krona för varje gång då hade jag varit rik nu.

Förresten, någon som tittade på Bella Tyra show med Kissie? Vad tyckte ni? Jag är inne på Bellas linje, och funderar över hur man kan sova gott om nätterna när man så fruktansvärt elak.

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0