Regn

Regnet det bara öser ner. Bäst att passa på att göra alla tråkiga saker idag så att man kan gå ut och njuta om det blir sol någon annan dag. Om inte annat så har jag massor av tråksaker att ta tag i. Så mina planer för dagen är att göra klart en uppgift, börja läsa igen om en artikel som är på engelska och sammanfatta den. Ja det är precis så tråkigt som det låter. Sen ska jag städa här. Tror faktiskt att jag ska vända på ordningen, lättare att koncentrera sig i en städad lägenhet.
Hade tänkt rida idag men vi får se hur jag gör, helt klart är att jag ska mysa med Chilton, mitt älskade lilla busfrö.

Nu till nåt helt annat:
Tiny - Jag ska hjälpa honom senare
xxx - Jaha, ni ska ligga sen va?
t- eh nej! vadå då?
xxx - Men. Varför ska du då hjälpa honom??
Ja man får akta sig med vilka man tar emot hjälp från, helt klart är att vissa har baktankar.

Nu ska jag sätta fart här, men först våfflor till fruskost.

/tiny

Kommentarer
Postat av: Two olsson sisters

SV: Jag tycker man måste lyssna ganska länge på hennes låtar för att de ska fastna. De är lite annorlunda så jag förstår att du har lite svårt för dom. Det är egentligen dåligt att det är så. Men när de väl sitter så sitter dom^^ Jo tack, allt är bra. Så otroligt trött på regnet. Mycket tjat om det nu men det är ju så tråkigt!! Allt bra med dig? Inte regnat bort?^^//Emma.

2010-05-23 @ 14:55:29
URL: http://www.twoolssonsisters.com
Postat av: Anonym

Hahahaha!! "Gick det bra?" Hahahah

2010-05-24 @ 21:29:19
Postat av: tiny

alltså det är helt sinnesjukt vad många störda saker som sägs ;) haha

2010-05-24 @ 21:54:52
URL: http://tinyprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0