Samma fast olika.


Det gick inte att lägga upp den andra versionen jag tänkte på så ni får klicka er in på egen hand. Här. Gör det, för det är en helt fantastisk version.

Har det någonsin varit sämre på tvn? Åh jag har så tråkigt att jag skulle kunna gå och lägga mig nu nästan. Tror att det blir packa Inget jag måste vara bäst utan mer det är kul med fotboll, det kommer gå bra, det är okej att göra ett misstag.
Jag tänkte på en annan grej, alltid när jag är jobbar eller är upptagen så vill alla gå ut. Som idag, det verkar som att alla ska ut och svänga sina lurviga. Ja alla utom jag då, jag har iofs själv valt att spela fotboll men hur vore det om ni passade in allt kul när jag verkligen är ledig?? :P

Hoppas ni har en rolig lördag allihopa!

/tiny

Kommentarer
Postat av: two olsson sisters

SV: Men varför funkar det inte att göra tårtor då?:D Jag brukar göra tårtor med marsipanlock, brukar sedan göra ett hål i mitten och vika upp locket ut mot sidorna så att jag kan dekorera hålet med en massa härlig frukt^^ Har även gjort tårtor med marängbotten och vanliga gräddtårtor^^ Jag tycker verkligen att det är jättekul att baka tårtor:P haha//Emma.

2010-05-16 @ 12:38:08
URL: http://www.twoolssonsisters.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0