What to do, what to do??

Här försöker jag verkligen vara seriöst och fixa massa grejer så går det ändå åt skogen. Ja nu har jag två val, ge upp eller kämpa på. Får väl välja det senare men shit vad matt jag blir.
Idag har jag tagit tag i massa grejer, skickat en del viktiga mail. Har till exempel 2 tentor och ett slutseminarie på samma dag, fast det ser ut som att det ordnat sig iaf.

Nej nu ska jag sova, ska få massa plugg gjort och sen kanske latja lite boll på kvällskvisten. Onsdag bär det av till yttermalung på cupmatch, då jäklar är det vinst som gäller :D Men fram tills dess är det massa plugg som gäller. Tror att jag ska försöka hinna så mycket som möjligt på att arbete som ska vara klart 1 juni eller nåt sånt, bara för att kunna koncentrera mig på tentorna sen. Eller så kanske jag borde styra upp och plugga lite statistik imorn. Hmm pest eller kolera?

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0