Härligt lycklig!

Känner mig härligt lycklig och det är en alldeles underbar känsla. Speciellt när det är så mycket saker som byggt upp det. Att få sitta med två syskonbarn, ett på vardera knä läsa Bamse och höra dom prata i munnen på varandra för att dom har så mycket att berätta för faster, det är lycka! Att få min brorsdotter att skratta när jag gör konstiga miner, det är lycka! Att se min äldsta brorsson stolt komma och visa sin hockeyjacka och höra att han vill att faster ska komma och titta på en träning, det är lycka! Att ha en underbar familj som bryr sig, det är lycka! Att få ha härliga vänner som alltid kan få dig att skratta no matter what, det är lycka. Att få åka och träna, det är lycka. Att se att Chilton har det bra i sitt nya hem och ha möjlighet att få komma och hälsa på, det är lycka. Att mitt i allt bara få ta tid för sig själv och känna hur man trivs, att känna att jag är nöjd med mig själv för även om jag inte är perfekt så fokuserar jag på det jag är nöjd med, ja det är också lycka.


Jag vet att det inte är länge sen jag la upp den här videon, men tål att ses igen. Att lära sig att man kan göra vad man vill och tycka om sig själv precis som man är är så viktigt.

 Glöm inte att du är din egen hjälte!

/tiny


Kommentarer
Postat av: Joelsv

SV. det lät inte helt fel :) vad blev det för middag då? Jag ska packa och sedan sova :) Vad händer nu då? November och allt ;D

2010-11-01 @ 00:58:27
URL: http://joelsv.blogg.se/
Postat av: Daniel

Häärligt med lycka!!!

2010-11-02 @ 09:19:02
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0