Krya, krya, krya!

Nu brinner det i knutarna för att må bra här, klockan 14.00 ska jag vara pigg och kry som aldrig förr. Det är avslutning med fotbollen och lasergame och sumobrottning står på schemat. Åååh jag vill verkligen inte missa det här, har sett fram emot det i veckor. Sitter här och inväntar leverans på blåbärssoppa eftersom jag inte riktigt vågar äta.


För övtigt tyckte jag att det var synd att Minnah åkte ur idol igår, tycker hon är grym! Och hon var helt klart en av mina favoriter.

/tiny


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag hade hellre sett wise åka ute...ogillar honom..usch!



låter som en kanon kul lördag! jags kall på kvalfotboll jag kul :)



Ah ja jag skickar med sms då och då när jag kör bil, men försöker alltid kolla på vägen... jag kör iaf inte om och skickar sms samtidigt :)



2010-10-16 @ 12:24:35
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Novembersara ° det lilla extra.

Hon var min favorit med.

2010-10-18 @ 01:36:58
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0