Trött men glad..

Jag är så sjukt trött, helt slut faktiskt. Fast ändå är jag glad, att jag trots att jag inte mår topp kunde vara med på fotbollsavslutningen. Jag är sämst i världen på Lasergame men det var sjukt kul, eller egentligen tror jag att det var något fel på mitt vapen så att jag skulle vunnit annars. Typ. Eller kanske inte, men som sagt det var kul och det är det viktiga riiight ;) Detenda som inte blev som planerat var att fest utegång och massa dans uteblev, känns trist för hade verkligen sett fram emot den här helgen länge men allt blir inte alltid som planerat. Är som sagt väldigt glad att jag orkade vara med på allt annat. I stället för att gå ut  kollade jag på The Blind Side. Älskar verkligen den filmen, det är en film som verkligen lyckas beröra och gå rakt in i hjärtat. Sandra Bullock är awesome och för den delen alla andra skådespelare också, dom är verkligen klippt och skurna för sina roller det känns verkligen äkta.

Nej nu ska jag sova, är helt slut. God natt på er fina människor!


/tiny


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad skönt du kunde vara med på det mesta i alla fall :) Men tråkigt när man missar sånt man sett fram emot mycket :)

2010-10-17 @ 11:47:00
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: bitterfittan

jag har sökt in till sjuksköterskeprogrammet (:



har du haft det bra i helgen sötnos?

2010-10-17 @ 15:08:06
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: malin

Den filmen e så jäkla bra!

Sandra Bullock är en tjej jag skulle vilja känna. Tror hon är en riktigt kul tjej med båda fötterna på jorden! Sådär naturlig och glad!



Jag börjar få lite sån där hemsk familj panik/stress. Alla vänner har börjat ploppa ur sig ungar och skaffat hus. Jag vet inte ens vart jag vill bo än? Nu blir det Australien i ett år och jag vill ju inte skaffa familj så förbannat långt bort. Vet inte riktigt när man ska ha tid för allt, haha!



ibland saknar man sina Barbies!

2010-10-17 @ 19:08:59
URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0