Typiskt

Mitt internet verkar krångla, eller ja iaf vissa sidor. En del bloggar, facebook och annat smått och gott. Det är väldigt opassande en plugg söndag som denna, det betyder att jag faktiskt måste göra just det. Plugga alltså.
Plugga har ibland en tendens att innebära allt förutom just det, men idag har jag faktiskt varit duktig även under den tiden facebook inte krånglade.

När nästa vecka är slut vill jag inte höra ordet segmentering på väldigt länge, ok? Och på tal om segmentering så finns det i fantastiska T9, men sylt finns inte. Inga konstigheter.

Här har jag setat och deppat halva helgen, så finns han där. Johan Glans. Aaah life is good igen, dumt att jag inte tänkte på det tidigare!! Eller ja man får iaf skratta lite och för stunden blir det bättre, alltid något!

/tiny


Kommentarer
Postat av: Johanna

Johan glans är kung, så jävla rolig :)



Nej jag har aldrig spelat i KDFF, när jag spela fotboll spela jag i andra klubbar :)

2010-10-11 @ 15:52:12
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0