Dataexperten..

.. blev upprörd över utgången av valet och fastnade i valvaka och har inte fått mycket gjort. Med utgången av valet syftar jag då på att SD kom in i riksdagen.

Jag kan bara inte låta bli att undra hur man motiverar sin röst för SD? Att jag tycker det är sjukt tragiskt har nog redan tydligt framgått. För mig är SD i huvudsak ett främinlingsfientligt parti som inte har något i en riksdag att göra. Jag undrar om ni som röstade på SD är medvetna om att ni röstade för rasism? Om du röstade på SD svara som sagt gärna i kommentarsfältet, anonymt om ni vill även om jag kan tycka att man borde kunna stå för sitt val.

Jag blir mer och mer sugen att engagera mig politiskt ju mer jag tänker på det, kanske något jag gör en vacker dag! Fast innan jag gör det ska jag fixa nin datauppgift som kommer bli awesome (nästan) som ska in imorn före kl 10.

/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0