Note to self.

Note to self: Tryck inte på försök igen om det inte går att skicka ett sms.
Jag gjorde det igår och jag fick 8 leverensrapporter sen. Kände mig inte alls som ett psycho, nej nej. Det väl normalt att skicka 8 näst intill identiska sms?! Mm grattis mig.

Försöker lägga in bild på min fläskläpp som inte längre är särskilt fläskig bara blå. Det är väldigt fint, det ser ut som smuts. Typiskt min tur, har man ett blåmärke i ansiktet ska det ju synas att det är blåmärke så man ser lite hård ut. Sist jag hade blåöga försökte mamma torka bort det eftersom hon trodde det var lort. Jag som var så nöjd med att se cool ut. I vilket fall blir det ingen bild på smutsen idag för min dator vägrar, bjuder på en gammal bild istället. Lugg it is, borde jag klippa det igen?


/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0