Fredagslyx.

Jag har aldrig varit en morgonmänniska, det finns många som kan intyga det. Men på slutet har jag börjat vakna före väckarklockan, mycket irriterande. Trots att jag hade klockan 06.15 imorse så vaknade jag 25 minuter tidigare. Det var då fan var det jävlar tänkte jag och vände mig för att somna om. Men se det gick inte.
Tränade, det har blivit min fredagsrutin att träna innan jobbet och jag gillar det. Jag blev dock inte helt nöjd med min insats när jag skulle ta handduken och fnatta in i duschen. Joråsatteee jag hade tagit två mini handdukar ni vet sådana man har i badrummet för att torka händerna på.
Som ni hör har min morgon varit "toppen" men vad gör det? Det är fredag och snart ska jag få lyxfrukost. /tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0