Energi

Känner mig seg och tom på energi. Tror faktiskt att det är för att jag tänker alldeles för mycket på allt som kommer hända i år. Jag måste nog ta en sak i taget, hösten får lösa sig sen. Sommaren är så gott som klar och det ger i alla fall lite andrum. Men vad vill jag göra sen? Utomlands ett halvår?

Ska plocka lite här, räkna lite matte och försöka hitta min energi. Ska nog köra igenom mitt styrkepass även fast jag absolut inte har lust idag, får helt enkelt tänka på mitt mål. Det ska gå, men då gäller det att bita i även sånna här sega dagar.

Jag har förresten kommit på en grej, om jag har godis hemma kan jag inte låta bli att gå och småäta och jag kan ha hittat lösningen. Jag har lagt godiset i ett skåp jag inte når utan att hämta en stol och helt plötsligt så känns den där enda godisbiten som ofta blir fler inte lika lockande längre.  VVV går frammåt ;)

/tiny


Kommentarer
Postat av: Jonnie Jonsson

ja de e sjukt irriterande :( allt bra annars då?

2011-02-04 @ 18:19:01
URL: http://www.Alwaysfabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0