Jag längtar så att det gör ont.

Jag är så förfärligt trött, helt tömd på allt vad energi heter. Jag har tänkt så otroligt mycket de senaste två veckorna, på vad jag vill, på vad som är viktigt för mig. Projekt VVV har hamnat i skymundan och magrutorna är långt borta. Jag funderar på om det verkligen är viktigt. Jag älskar att träna men jag hinner inte med allt just nu. Känslan av att skolan stjäl all min energi utan att ge något tillbaka har tagit över. Jag måste övertyga mig själv om att det här är värt det. Det är inte många månader kvar nu. När jag tänker efter så har faktiskt skolan gett mig en hel del. Nya fina vänner, och ett jobb. Om jag inte hade börjat på Högskolan hade jag inte haft det jobb jag nu blir glad av att gå till. Ett jobb som ger mig energi och i slutänden motivatonen att orka det här sista. Jag vill inte längre vara student, ha dåligt med pengar och ständig ångest. Dagen då det är slut, jag längtar dit. Längtar så mycket att det gör ont. Jag drömmer mig dit idag, imorgon då ska jag ta tag i allt som gör att den dagen kommer.

/tiny

Kommentarer
Postat av: F

Heja S!!! :)

2011-02-19 @ 20:08:14
URL: http://queenofsand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0