Plugg lördag

Boken , fortfarande oklart vad den heter, jag läser i ämnet marketing and purchasing in business markets, var för övrigt även idag tvungen att kolla hur man stavar business. Hur svårt kan det vara??? Nåja boken, den som överanvänder crucial i sådana mängder att jag inte skulle bli förvånad om jag kommer drömma mardrömmar i veckor framöver, har  tre författare. Dom har alltså varit tre stycken som kokat ihop det här och det faktum att  tre stycken har ungått att se detta förfärliga crucial missbruk gör det hela om möjligt ännu värre. Jag kan slå vad om att om jag missbrukar ett ord så som de har gjort i min c-uppsats kommer jag få kritik för det, med rätta.

Nu ska jag ta mig i kragen och plugga en stund till innan jag ska ta paus, se film och ÄTA GODIS. Har inte ätit godis på fem dagar och under dom här dagarna är det allt jag har tänkt på och det har gått så långt att jag drömt om godis. Men idag är det lördag, och ja jag tror att jag förtjänar en extra stor påse eftersom jag ska plugga nästan hela kvällen!

/tiny


Kommentarer
Postat av: JoelSv

Nu ligger min nya låt ute på bloggen! :)

Lyssna gärna och kom med förslag på en titel!

:D

2011-01-22 @ 17:00:37
URL: http://joelsv.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja det är verkligen det sämsta! :(

2011-01-22 @ 18:58:54
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: pauli♥

haha men eller hur ska man ;)

2011-01-22 @ 20:14:43
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0