Tråkig dag

Efter en diskussion idag, har jag kommit på att jag längtar efter en tråkig dag. En sån där riktigt sjuhelvetes tråkig dag som man bara vill ska ta slut. Dagen ska vara så seg att man börjar fundera på att skura golvet med en tandborste för att det framstår som relativt kul, och inte ens det man roa sig med för det är redan skinande rent. Tristessen är outhärlig och det finns INGENTING att göra. Alla måsten är redan undanröjda, det är bara skit på tv och regnet vräker ner så man kan inte gå ut och göra något heller. Åååh jag längtar efter en sådan dag men jag inser att det kommer inte hända föräns jag har gått ut skolan. För så länge jag pluggar finns det alltid något man skulle kunna göra. Jag ska sätta fart och minsta ner min "to do list" en meter eller två och under tiden ska jag drömma om en dag som är så tråkig att skura golvet med en tandborste verkar spännande. Tänk vad kul!


Mina nya träningsbyxor och det golv som ska skina på min tråkiga dag!

/tiny


Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: Aha, se där ja!

Ja jag älskar verkligen Malmö :) En underbar stad, speciellt på våren och sommaren!

2011-01-25 @ 20:51:01
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0