VVV

Efter att ha abonnerat på en plats i vassen allt för många somrar så har jag nu kört igång projekt VVV. Våga Vägra Vassen ;).
Jag har gjort ett träningsschema som är galet och förhoppningsvis ska ge ett resultat där efter.  Jag kan nog komma att bli kallad för idiot gör att jag tränar så mycket men så länge jag uppnår mitt mål så är det lugnt. Träningsidiot är jag mer än gärna:)
Jag är medveten om att det finns en stor risk, min lathet. Jag är alldeles utomordentligt duktig på att komma på anledningar till att slippa träna men jag känner mig mer motiverad än någonsin så lyckas jag inte nu ja då kommer jag nog aldrig att göra det. Jag måste bara bita ihop och köra även fast det känns tungt, segt och tråkigt och det tänka på resultatet som det förhoppningsvis kommer att ge.
På schemat den här veckan är badminton, fotboll, längdskidor, springturer, styrketräning, innebandy och curling.

Har ni förresten sett det här? Tycker det är helt underbart roligt!

/tiny

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja vi lever så olika än vad de gör på andra ställen så det blir en klyfta för tonåringarna vill vara som sina vänner!

2011-01-10 @ 22:10:10
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Jonnie

haha e igentligen inte så svårt, gäller nog bara att bestämma sig :)

2011-01-11 @ 06:42:19
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: Johanna

nej det är absolut ingen ursäkt

2011-01-11 @ 19:16:33
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0