Det finns bra saker med dåliga dagar också.

Den här dagen.. Den här dagen.. Det hela började gå utför av en sällsynt otrevlig näst intill obehaglig människa men tänkte jag vad gör det jag ska ju hem nu. STORT MISSTAG att slappna av. Verkligen stort. För något busskort hade jag nämligen inte kvar, kanske är det uppslukat av ett mystiskt svart hål men troligen har det ramlat ur jackfickan. Jaha det var ju lite drygt kanske ni tänker nu. Ja men ni förstår nog inte vidden än, för det var mer än lite drygt. För tror ni inte på själva (infoga lämplig svordom efter behag) att jag fyllde på busskortet imorse? Jo mycket riktigt. IMORSE! Det betyder 540 spänn åt skogen eller eventuellt åt den som hittade kortet om denne inte lämnar in det. Ja, ett litet hopp om att få igen kortet finns, med betoning på litet. Ja dagen fortsatte i positiv anda och kycklingen var rosa när jag skulle till och äta. Det resulterade i en harang av barnförbjudna ord och irritation. När jag då skulle packa ur varorna jag handlat och duschcremen hade läckt ut i påsen hade jag passerat det upprörda stadiet efter 30 minuters ursinnigt boxande på wii fit så allt som undslapp mig var en suck. En riktigt djup suck. Det är nu andra gången jag skriver detta men jag avslutar detta andra inlägg som det första: Det finns bra saker med dåliga dagar, de tar slut också slut så småningom. God natt! /tiny

Kommentarer
Postat av: draken

Stackars liten du behöver nog en kram av någon som tycker om dig riktigt riktigt mycket /kram

2011-11-11 @ 05:16:12
Postat av: tiny

Japp det skulle jag behöva!

2011-11-11 @ 10:12:42
Postat av: F

Usch! Stackare, hatar såna dagar! Nu förstår jag vad du menade igår med "massa saker".. :/ BAMSEKRAM till dig! Hoppas denna dagen är bättre! :)

2011-11-11 @ 13:51:39
URL: http://queenofsand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0