Fail

Imorse ringde klockan, tröttare än tröttast släpade jag mig till duschen. Jag duschade länge och varmt, kände mig tvungen att sätta fart för att hinna med bussen. Då slog det mig, jag hade satt väckarklockan en timme för tidigt. Hej hej förvirrad tjej. Jag var inte helt nöjd med min insats. Tro för all del inte heller att jag hann med bussen, men det var busschaufförens fel. Hon hade uppenbarligen något otalt med mig för hon borde verkligen ha sett mig. Alternativt var hon blind och då kanske hon ska byta yrke. Allt löste sig och jag var i tid till jobbet. Nu står jag och väntar på bussen hem, som förhoppningsvis har en chaufför som varken kör ifrån sina kunder eller är blind.
Hoppas ni är snäppet mindre förvirrade än jag, annars tycker jag synd om er. För den delen är det för tidigt att lyssna på julmusik? Jag röstar inte! / tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0