Skor. Jag älskar skor.

Jag har haft en omtumlande vecka. Jag hälsade på mitt hjärta och älskade busfröet Chille, han var i fin form och har kommit till världens bästa hem. Världens bästa hem i kombination med att jag får hälsa på är ju bättre än vad jag någonsin vågat hoppats på. Jag har även hunnit med att gå på anställningsintervju och få ett nytt jobb. Jag börjar på fredag. Ibland ska man ha flyt. Jag har också fått hem ett brev som jag visste skulle komma, bara inte så snart. Världen vändes upp och ner och glädjen förbyttes mot rädsla. Nåja det ska nog ordna sig det också. I vilket fall som helst har jag inte haft lust att tänka idag således har jag gjort massa saker. Bland annat sorterat mina skor. Svart ankelboots behöver jag inte handla på ett tag kunde jag snabbt konstatera.

Skorna längst fram till vänster är nyast och mina favoriter  i det här gänget!

Nu behöver jag bara ett par svarta kängor och ett par sjukt snygga låga bruna ankelboots som jag såg idag på scorett. Scorett har för övrigt grymt bra service, dom bytte mina skor som gått sönder utan minsta problem och jag hade inget kvitto.

Nu ska jag försöka sova, får hoppas att bäddmadrassen får godkänt annars har jag verkligen slängt pengar i sjön.

God natt på er!

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0