Fördriver tid.

I brist på annat att göra så här på kvällskvisten så roar jag mig med en lista. Kul va? Jag funderar på att hålla mig vaken till hockeyn så då är det här ett bra tidsfördriv. 1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag opererades och varit på Magnus Betner. En jobbig och en rolig sak. 2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga direkta löften. Möjligtvis projekt VVV som bara blev ett enkel V som i vassen alltså. Det är svårt att träna med skadat knä 3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, inte någon av mina närmaste. 4. Dog någon som stod dig nära? Nej och jag hoppas det blir så 2012 också! 5. Vilka länder besökte du? Inga alls faktiskt, det är skandal. Men i år SKA jag resa banne mig! 6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Inte direkt. 7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 6 juni. 8. Vad var din största framgång 2011? Alla mina segrar i badminton? Nej skämt å sido det är svårt att säga. Det finns olika sorters framgång. 9. Största misstaget? Att ramla i en uppförsbacke på längdskidor och köra staven i revbenet. Aj! 10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja mitt knä. 11. Bästa köpet? Måste nog säga mitt wii fit kanske för att det är det enda jag kommer ihåg. 12. Vad spenderade du mest pengar på? Räknas hyra? Annars kläder, eller presenter kanske. 13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, mycket! 14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Mr Saxobeat, Vill du ligga med mig då, like a boss. 15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag hoppas gladare. 16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest och pluggat. 17. Vad önskar du att du gjort mindre? Svårt att säga. 18. Hur tillbringade du julen? Med familjen 19. Blev du kär i år? Ja! 20. Favoritprogram på TV? Bron. 21. Bästa boken du läste i år? Jag gillar verkligen Camilla Läckberg, kommer inte ihåg namnet på senaste boken. 22. Största musikaliska upptäckten? Bruno Mars 24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag fick en klocka som jag använder nästan varje dag. Svinsnygg! 25. Något du önskade dig men inte fick? Nej. 26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Jobbade tror jag. 27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år (ännu) bättre? Ja en resa och en tillsvidare anställning. 28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Jahaja det går jag bet på. 29. Vad fick dig att må bra? Vänner, familj träna, kärlek. 30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ashton Kutcher så klart ;) 31. Vem saknade du? Olika, vid olika tillfällen. 32. Bästa konserten? Var inte på en enda konsert, skandal. Särskilt som jag bor i Peace and love city :) 33. Bästa resan? Göteborg! Fortfarande en hel halvtimme kvar till hockeyn. Nej jag tror att det är så att min säng är för skön mina ögonlock för tunga. Jag får hålla tummarna när jag sover i stället. /tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0