Gråtig, sliten och stressad.

Jag är fast, jag kommer sitta bänkad framför Biggest Looser varje vecka. Lite jobbigt när man är en känslig tjej för hujedamig vad jag gråtit ikväll. Varför? Det är lite oklart. Kanske för att alla verkar vara så fina människor och har fått oförtjänt massa skit i livet. Kanske för att jag beundrar hur de verkligen sliter, som djur. Kanske för att det var så härligt att se fina människor lyckas och det gick rakt in i mitt känsliga lilla hjärta? Eller så var det en kombination av allt.
Min egen träning flyter bra, nu gäller det bara att fortsätta kämpa. Jag vägrar bli en av alla dem som vid nyår lovat börja träna men slutar om ett par veckor eller på sin höjd ett par månader. För just nu är det fullt på gymmet men det kommer droppa av ju längre från nyår vi kommer men inte jag. Nej, jag ska fortsätta och köra hårt trots att jag är så otroligt stressad över allt jag ska hinna med.
/tiny
Lyssna på den här låten om ni inte gjort det. Så. Underbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0