Medvind

Jag skrev igår på min Facebook att jag är stolt över mig själv, det är riktigt skönt att inte bara säga det utan också mena det. Det jag syftade mest på igår var att jag gick på dansen, dansade och bjöd till och med upp en stackare. Detta trots att jag är nybörjare och tidvis tämligen usel. Men! Det roliga är inte bara att jag gick dit och försökte, jag blev faktiskt lite bättre också.
Nu har jag ätit superfrukost och har också hunnit väga mig. Också där blåser vinden mitt håll, -1.1kg på 1,5 vecka tycker jag är fullt godkänt. Det bästa är att jag vet att jag minskat i vikt på ett hälsosamt sätt. Träning och aningens nyttigare mat. Jag har 7kg kvar innan jag är i mål och jag SKA klara det. Därför ska jag ut och springa nu. Kvällen avslutas med, håll i hatten nu igen, DANS!
Var stolta över er själva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0