Saturday I'm in love

Underbara älskade lördag vad du gör mig lycklig! Det var väl tidigt att vakna redan 7.30 och inte kunna somna om men så här i efterhand gör det inte så mycket. Det var så skönt att ändå kunna ligga kvar och dra sig en timme bara för att jag hade lust.
Jag har ätit lunch på balkongen och där ute i solen hittade jag mig själv igen. Jag känner mig stark och lycklig, trots att det finns moln på min himmel så känns det just idag som att allt löser sig. Allt löser sig ju visserligen alltid på ett eller annat sätt men jag känner mig inte orolig för hur, jag känner att jag kommer klara det.
Nu ska jag äta allergitablett, byta om och åka och hälsa på herr Chilton. Efter det ska mamma och pappa få en överraskning som jag är galet nöjd med, hoppas de tycker om den.
/tiny


Kommentarer
Postat av: Poncho

Vi borde sitta på nåt av planen som flyger där vid solen dock.. ;)

2012-03-03 @ 14:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0