Vad hände där??

En konstig dag. Vet inte vad som händer!
Det började med att jag vaknde innan klockan ringe imorse och funderade på att gå upp och ta en promenad. Jag struntade i det och sov en timme till tills klockan ringde, men ändå sen när började jag vakna före väckarklockan och allvarligt fundera på att gå upp?
Jag var i tid i skolan och var kvar på hela föreläsningen, ok jag spelade lite luffarschack men jag vann med 4-1 så då får det väl vara ok!?
Inte nog med det, nu på kvällskvisten har jag gått på promenad med mamsen.

Tro inte att det räcker här, nejdå jag var hungrig på väg från stallet och funderade länge på pizza eller möjligtvis Saigon köket. Men nej, jag åkte raka vägen hem och gjorde sallad i stället. Vem vet var det här slutar?!?

/tiny

Kommentarer
Postat av: lys

låter sunt och vettigt :)

2010-04-21 @ 09:24:16
URL: http://myslys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0