23/1 - 10

Trött som en gammal överkörd grävling. Ska släpa mig mot köket och ta tag i något att äta. Frågan är frukost eller lunch?

Vet ni något som jag inte klarar av? Något som gör mig galen. Det är folk som skriver utan skiljetecken. Det känns ändå ganska grundläggande. Visst skriver man sms och så behöver man inte vara jätte noga och gör man en :) behöver man inte göra . efter men det är i alla fall något som bryter av iaf. Kolla här till exempel:
hej på dig
hur mår du jag hoppas du mår bra
jag skriver till dig för jag söker en person som vill njuta av livet med mig som vill göra massa roliga saker med mig o som är trogen godd hjärtat o snäll o du ser ut o vara en son tjej så de vore super kul o få börja prata med dig så skriv till mig så fort du kan ok ha de bra såå länge byee

Förlåt kalla mig dum, elak eller töntig men jag skulle aldrig svara på ett sådant mejl. Jo för att säga tack men nej tack. Jag skriver inte alltid korrekt men det finns gränser..

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0