Inte G!

Har haft en skön dag med fin vän som sällskap. Handlat lite födelsedagspresenter och fyndat lite till mig själv. Det hände en grej när vi skulle fika som jag inte kan sluta störa mig på. Jag beställde en vaniljlatte och fick något som bestod av bara skum och dessutom helt utan vaniljsmak. Jag satt där, grimaserade för varje mun och var mycket missnöjd. Funderade på att gå tillbaka med den men det kändes genant fast så slog det mig. Jag hade ju faktiskt betalt 40 kr för en vaniljlatte och då är det ju just det jag vill ha. En latte med ljuvlig smak av vanlij, inte en kopp med skum utan en antydan till vaniljsmak. Så jag gjorde det, gick det tillbaka. Om jag kände mig dum innan så var det inget mot vad jag gjorde när den snäsiga tjejen ryckte muggen ur handen på mig när jag berättat att jag inte var nöjd. Hon ställde fram en ny utan så mycket som en blick mot mig, utan ett ord. Usch säger jag för sån service!

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0