Ändrade planer..

Insåg just att jag inte kommer hinna sova. Jag måste städa, laga mat och äta blåbärsglass :D Det där med blåbärsglass har givetvis prioritet nummer ett. Ikväll ska vi fira att jag klarade tentan i härligt sällskap :D

F har startat krig. Hur kan man vilja kriga mot den som har kommit på det fenomenala bloggnamnet, queenofsand. Mmm F, är det tacken det? Då var det sista gången jag var snäll mot dig sådetså. ;)  Jag kan inte låta bli att fråga mig, hur ska det gå i livet för dig utan min hjälp? Jag tror vi kan sammanfatta det så här : Det ser mörkt ut, mycket mörkt.


/tiny


Kommentarer
Postat av: F

Vänta nu... det var väl ändå inte jag som startade krig... :P men som svar på tal, det må se mörkt ut i mitt liv, kanske tom mörkare, men mörkast, det blir det för dig! ;)

2009-11-18 @ 18:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0